Tack för besväret Kanada


Idag har det snöat. Det som nyss var gräsmatta, barmark och början till vår är nu återigen vinter. Men det gör mig inget, för imorgon åker vi till Banff för tre dagars skidåkning. Vi ska prova ett nytt berg som heter Sunshine. Vi får se om vi får något sunshine.

Eftersom vädret var så tråkigt så bestämde jag mig för att prova ett nytt shopping centre. Det här var inget mall utan en GIGANTISK parkering med massa GIGANTISKA butiker runt sig. Jag gick ett varv runt parkeringen och det tog halva dagen. I och för sig gick jag in i några av butikerna också, men jag spenderade nog mer tid på parkeringen. Nu ska jag inte shoppa mer på ett tag. Fast jag köpte faktiskt mest presenter och bra-att-ha saker. Som ett par glittriga skor från Guess. Vem behöver inte det liksom?

Jag blev lite hungrig när jag vandrade runt där bland bilarna och snön så jag skulle köpa en smörgås på ett fik. Den smörgåsen jag ville ha var slut, så jag fick en annan och en gratis kaffe för besväret. Inte så besvärande. Tack för det, Kanada!

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0