Supercalifragilisticexpialidocious


Okej, vi släpper äggtjyven nu. Den jäkeln har visst begått det perfekta brottet. Det finns inga spår.

När jag hade skrivit min artikel för GP tog jag och sjukatan en liten promenad för att köpa paj. Det finns ett litet bageri som tydligen ska ha väldigt god paj här i närheten. Som vanligt så tog jag min stora varma jacka och svetten bara rann i solen. Hallå skulle det inte vara minus 20 här? Jag fattar ingenting.

Vi delade på en lammpaj som lunch och en salted penut pie och en roasted coconut pie till efterrätt. Muuuuuuums på penutpajen.

Hemma fyller jag år nu btw. Här är det några timmar kvar tills min Birthday weekend woop woop! Men vi började fira kl 16.00 (midnatt i Sverige) med bubbel och fika. Födelsedags eftermiddag äger! Nu får jag ju fira i 32 timmar!

Jag har redan fått en present som jag köpt själv hehe. Jag köpte den från mamma till mig, i Disneybutiken. Och jag tycker ni förtjänar ett särskilt omnämnande, kära mor och syster, för att ni lyckades klura ut vad det var. Självklart en kläd, självklart rosa och visst står det supercalifragilisticexpialidocious på den. I roseguld tillochmed. Grattis mam och ik. Grattis tut.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lite födelsedagsshopping. Var ju tvungen att köpa nya ägg.


Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Lunchen lät ju fantastisk!

2018-03-02 @ 15:44:25
URL: http://angelicawahlin.se/
Postat av: Mam

Åhhh så fin födelsedagspresent jag tycks ha köpt till dig min kära lilla superfinaotroligtbraiga unge.

2018-03-03 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0