Sixten tog alla våra ägg


Vem fan är Sixten och var är våra ägg? En kartong med tio ägg är försvunnen ur kylskåpet. Ett nog så spännande mysterium när man delar kyl med en som bara äter ris, en som aldrig lagar mat (på hans hylla står öl och jordnötssmör. Go kille) och en som precis checkat ut. Tog han med sig tio ägg i resväskan? Drack han dom till frukost? Var är våra ägg?

Nåväl. I måndags var det fantastisk väder och jag gick långpromenad i vårjacka. Det har inte snöat på några dagar och i solen är det plusgrader. Och hemma har ni snöstorm, hehe. Men det ska bli kallare igen och snöa 10 cm på fredag.

Igår gick jag mer promenad och fick ta av mig vantar och mössa så varmt var det. Sen kom Jonatan hem från jobbet för att han inte mådde bra och sedan dess har han mest sovit. Stackarn. Jag pysslar om honom lite. Idag gick vi en minipromenad runt kvarteret och sen satt vi och solade lite på balkongen. Imorgon kanske vi går mer promenad. Hade!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0