Jonatan vann maratonet!

 
Han vann! I sin ålderskategori... Där det var fem som sprang. Hehe. Men han vann. Totalt kom han 15 av 118 löpare och det var ju bra. Först av fem i åldern 20 till 29 och nummer 13 av alla 70 män. Förutom en fin medalj och en kylskåpsmagnet fick han så ont i benen att jag fårr bära runt honom de senaste dagarna... Kanske borde träna lite mer... 
 
Idag skickade jag även in mitt fjärde och sista namnporträtt till GP så ikväll blir det att fira lite. Jag fick även med mig en klänning hem från Karl Lagerfeldt för typ 200 kronor så vi har tre saker att fira ikväll. Vem trodde att man kunde pruta i en helt vanlig butik?

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0