Du kan vara lugn morfar


Jag vet att alla tänker det, men hittills är det bara du morfar som sagt något. HUR ska vi komma hem med all shoppingen? Story of my life, men jag har klar det varje gång hittills så jag ska nog klara det nu med. Idag var jag nämligen och shoppade lite, hehe, och köpte, förutom superfina vårbyxor och en magväska, yes you heard me, they are coming back, en resväska! (Så många bisatser i den meningen, puh.) Så nu kan vi packa alla nya saker i den nya väskan, yippi!

Jag skulle egentligen ha träffat den fjärde och sista personen som jag intervjuar för min miniserie om Västsvenskar i Calgary som publiceras i Göteborgs-Posten i April. Men tyvärr blev hon sjuk och ställde in så jag hade en helt ledig dag med strålande sol.

Djärv som jag är gick jag ut i min tunnaste jacka, utan mössa och vantar, och det är sååå varmt idag. Det känns som att våren är här, men på fredag ska det komma mer snö, så vi får väl se. Promenaden ledde till mall och väska. Nu är jag hemma igen, sitter på balkongen i tshirt och solar och väntar på Jonatan. Då blir det fika. Hade!

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0