Here we go again!

 
HEJ MORFAR!
Jag tänkte börja blogga igen, kommer du läsa?
 
Nu på söndag tar jag och Jonatan vårt pick och pack och flyger över atlanten. Vi har hyrt ut lägenheten, försökt få ner så mycket kläder och skor som möjligt i en resväska och jag har tackat nej till jobb på arbetsplatser som varit superroliga. För nu väntar ett äventyr.
 
I tre månader ska vi leva livet i Calgary, Kanada. Vi ska åka skidor, kasta snöboll, upptäcka ett nytt land och smita från allt ansvar. Eller bara jag. Jonatan ska ju jobba. Jag lovar att återkomma med många bilder och uppdateringar om vad vi gör och hur vi har det.
 
Puss och kram så länge!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mam

Det här ska bli spännande å roligt att följa.
Önskar er en alldeles underbar resa.

2018-02-02 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0