Kapten byxlös

 
Från att vara kapten byxlös är jag nu kapten dubbelbyxa. När jag var på snöbyxejakt hittade jag ju istället en jacka som jag köpte, och sedan köpte jag ett par byxor. Den färgen jag ville ha var slutsåld men jag köpte en annan färg och nu har den färgen jag ville ha kommit tillbaka igen så jag köpte dom också. Nu nu har jag två snöbyxor. I april, när snön smälter bort. Så vilka ska jag nu behålla? Eller ska jag lämna tillbaka båda eftersom det, som sagt, är april och snön smälter?
 
Eller ska jag behålla båda? Eller ska jag göa något annat... Nåväl. I dag, min självproklamerade första friska dag, ska jag ta en promenad i det fantastiska värdet som helt plötsligt blev molnigt. Kanske till ett närliggande mall. Här är bild från en solig söndag utan snor och hosta.

(null)


Kommentarer
Postat av: Mam

Ha ha. Underbara unge. Gör det etta av de kanadveckor som är kvar. Men var rädd om dig. Längtar efter att ses. Kraaaaam

Svar: Längtar efter dig också mom. Pus
Louise Olsson

2018-04-11 @ 19:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0