Första dagen

 
... och där kom den. Den här underbara känslan av att vara i en helt ny stad och knappt hitta men ändå gå med bestämda steg, som om du var kung över världen.
 
Tjoho, första dagen på praktiken är genomförd och jag överlevde. Jag fick hälsa på ungefär hundra människor och försöka lära mig vilken våningsplan mitt kontor ligger på. Jag fick en mapp med viktiga papper som är ungefär lika tjock som 20 c-uppsatser. "Det är bra om du läser igenom den". Jo... hade jag fått den annars?
 
I hallen stog en ett fruktfat stort nog att ge föda åt ett u-land och imorgon har vi planeringsdag men lunchbuffe och två fikapauser. Bra jobb. To be continued...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0