Dansa disco

 
Wohoo, det är lördag och jag har shoppat i Europas näst största galeria. Köpte förvånansvärt lite dock. Mitt rum är iskallt, som det kan bli när man sitter still i det med dessa skitelement. Så nu ska jag höja musiken och dansa mig varm så att jag kan byta om utan att frysa ihjäl. Det är som sagt lördag och jag bor i Berlin så jag ska gå på disco. Japp, det heter disco i Tyskland. Discotek till och med.
 
Innan discot (hahaha) börjar ska jag träffa mina praktikanter och några aupairer på en bar som ligger i närheten. Eftersom att jag inte känner till Berlin så valde jag bar efter vilken som låg nära discot. På google maps. Den hade en reveiw. Håll nu tummarna för att kvällen inte blir ett fiasko. Hur kan det bli det, jag bor i Berlin! 
 
 
Gårdagens AW på världens konstigaste bar! Ett måste i Berlin. Kom hit så visar jag den!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för skit du dricker?

2015-01-31 @ 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0