Hemska helg

 
Helgens schema följdens till punkt och pricka i går och dagen blev en succe! Nu bör det snart av till dagens äventyr som säkert både kommer att vara mycket spännande, hemskt och obehagligt. För att över huvud taget inte sätta saker i perspektiv kan jag upplysa om en annan mycket hemsk och obehaglig sak, nämligen att min mobil har bestämt sig för att sluta fungera. Det är inte alls kul. Jag jobbar på idéer på hur jag ska lösa det. Förslag mottages tacksamt.
 
Nu måste jag skynda mig så att jag inte blir sen till sammlingen. Tyska tåg waits for no one! Trevlig helg!
 
Det var fotoförbud i går så jag visar de bekväma skor jag hade på mig i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0