Berlin maraton nästa

 
Det är inte så många av de dagar jag varit här som jag har sett solen. Inte många alls. Men i söndags var det så fint väder så att jag fick för mig att ta en joggingrunda. Ha. Första på x antal månader? Vädret var fint i alla fall. Men i dag. Snöstorm och blask. Och grått grått grått. Varför kan det inte bli vår?
 
I morse gick dessutom min mobil sönder och jag bröt ihop lite. När jag sedan kom att jag blandat ihop datumen och bokat in saker som passar sämre än sämst fick det lov att bli kaffepaus. Men någon gud finns det i alla fall för i fikarummet stod en alldeless gyllengul varm saffranskrans. Nej mamma, jag vet inte vems den var men den stod på bordet så jag åt den. Sen lagade jag min telefon och nu är allt bra igen. Förutom att det är kallt och blött överallt.
 
I morgon har svenska ambassaden filmvisning. Jag kommer inte ihåg vad filmen hette men det kostar inträde så jag ska gå dit bara för att jag jobbar där och får gå in gratis. Suck on that.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mam

Kul att du kommit igång med springeriet. Jag ska också komma igång med nåt. Ja, inte springeriet då, men nåt. :)

2015-02-03 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0