Who are you and what did you do to me?


Herregud! Tror aldrig jag fått av mig kläderna så fort... Snygg var han också! Nej nu skojar jag allt. Syftar på hur fort jag fick av mig träningskläderna och på mig bikini efter att ha sprungit 30 minuter i 25 graders värme. Det var lite molnigt och blåsigt idag, perfekt löparväder. Jag ska inte underskatta Spanien, att det är molnigt betyder inte att det inte är varmt.

Kul att GPSen funkar också. Mitt i Aviciis vackra toner förkunnar en mekanisk röst att jag sprungit i fem minuter och kommit 2,52 kilometer. Tio minuter 5,24 kilometer. Slutligen hade jag på 32 minuter sprungit 1,2 mil. Det måste vara knark i kranvattnet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat/ morm å morf å mam

2013-06-30 @ 19:48:48
Postat av: Mojje

I think you are pretty :-) And fast like superwoman.

2013-07-14 @ 12:21:04
Postat av: Mojje

I think you are pretty! And fast like superwoman!

2013-07-14 @ 12:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0