Ni skulle varit här!


Hannan, jag lovar att den första meningen som yttrades när vi satt oss i bilen när jag blev hämtad från flygplatsen innehöll monten. De finns här, stora och fina och de undrar om jag vill åka dit. Kan du förstå vad jag fick bita mig hårt i läppen för att inte börja gapflabba? Bra första intryck...

Jojo, du tycker att dina barn har diskutabla vanor. Här sover vi middag mellan två och fem och det finns ingen tanke på att sova före tio.

Mamma, mycket ska du höra innan öronen trillar av och jag vet inte om du blir stolt eller om du bara vill skaka om mig och säga vad var det jag sa. Men, nu har det gått tre dagar där jag sett den ena läskiga maträtten efter den andra serveras. Livrädd för alla tomater och röror har jag artigt sagt att jag tycker om och börjat äta... Vet du vad? Det är så jääävla gott! Allting! Igår åt jag svart tomat med mozzarella och till det någon stekt smet. Du borde komma hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0