Tommy, turistbuss och trevligheter


Jag har haft en så underbar dag i Barcelona idag. Shoppade upp hela lönen och vandrade runt på de mest turistiga gatorna. Sen åkte jag varenda jäkla sightseeingbuss som fanns. I fyra timmar åkte jag runt och tittade, fotade och lyssnade på rösten i lurarna som berättade om allt jag såg. Livnärde mig på glass och våfflor. Lite solsting fick jag nog där uppe på den nercabbade dubbeldäckaren men det var det värt.

Det var så skönt att få ströva runt hur man ville utan att ta hänsyn till någon annan. Gjorde bara det jag ville och allt det jag ville. Nu har jag kommit hem och beundrar mina fynd från ett horisontellt läge. Tanken var att jag skulle svida om och åter bege mig till Barcelona men fötterna har rätt starka motargument... Vi får se. Yolo goddammit!


Kommentarer
Postat av: Mam

Wow. Jag ser spanska hundertwasser huset. Å all zanoniliknande glass. Lyllos!!! :))

2013-07-07 @ 11:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0