Sombreros och färgglada solfjädrar


Jag går och tittar ner på mina för en gångs skull perfekt målade tånaglar. De lyser mintgröna i mina nya sandaler och jag är millimeter ifrån att gå in i en stolpe. Snyggt.

Jag lyckades även släpa med mig systemkameran ut igår bara för att ta två bilder och sedan upptäcka att batteriet är slut. Jäkla nybörjartabbe! Jag träffade en svensk aupair igår som varit här lite längre. Hon visade mig lite mindre turistiga gator än de jag varit på innan. Färgglada solfjädrar och sombreros i all ära men det var roligt att se något annat med. Strax blir det ena barnet upphämtat av en kompis, de ska bada i hans pool. Varierande sommarlov de har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0