Mind over body


Det är torsdag idag vilket betyder att det är fredag imorgon. Fler genialiska konstateranden jag gjort idag är att en hundbajs som ligger och kokar på trottoaren för att det är så varmt, luktar inte hallon.

Det har blivit dags för mig att återigen bevisa att min mind-over-body teori faktiskt fungerar. Det är 30 grader varmt och jag är i Barcelona. Jag är inte förkyld. Inte ens lite. Vätskebrist och vatten-i-öronen, inget annat. Men det är ju lugnt, jag blir ju aldrig sjuk. Jag är som Barney. Whenever I feel sick, I just stop feeling sick and feel awesome instead. Skulle det nu inte vara så ( högst otroligt) har jag iprens mest moderna tablett någonsin. Knarkaaaa!


Kommentarer
Postat av: Nicke

Hahaha... det där var en rolig läsning! Hoppas du mår toppen raring! "knarkaaaa" ... "luktar inte hallon"

2013-07-11 @ 16:08:53
Postat av: Mam

Ja nu tror ja ju att du är lite förkyld. Bara för att du pratar om det.
Var rädd om dig mitt hjärtegull!

2013-07-11 @ 21:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0