En annan verklighet


Barnen sover och jag har bytt färg på naglarna. Ny färg varje vecka! Vi hade en riktigt fin förmiddag vid poolen idag, medan jag bytte om roade de sig med att ta ut ALLA leksaker de hade så vi var inte uttråkade. Jag ville avancera solningen och försökte bygga en madrass av två mini wakeboards att ligga på i poolen. Det gick sådär. Halva grannskapet stod och skrattade åt mig när jag försökte hålla balansen på den ena brädan och samtidigt få tag i den andra med fötterna. Efter mycket sprattlande flög jag i vattnet och gav upp solningen.

Det är en konstig känsla att "komma hem" till nått som inte riktigt är ens hem. Men när vi kom tillbaka från Madrid igår (vid elva, efter ett depotstopp på donken) kände jag mig verkligen hemma. Sjukt vad fort det går att byta verklighet.


Kommentarer
Postat av: Mam

Vi är också i en annan verklighet. Sort of.
På Ikas å Andreas altan och fikar nybakad morotskaka.

2013-07-22 @ 15:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0