Denspanskarävenrevenannanräv


Den spanska trafiken. Alla kör som idioter på de smalaste gatorna. Speciellt de kära busschaufförerna som jag kommit på så god fot med (bråkade om biljetten en gång. Jag hade rätt!) kör som fullständiga galningar. Idag stod tre bilar och bussen och tutade argt på varandra och viftade med armarna. Vid nästa rödljus steg gubben i bilen framför ut för att skrika och ta kort på busschauffören. Han poserade vackert med långfingret och kontrade med att skriva upp bilens regnummer. Sen körde vi lugnt vidare. Iochförsig åt fel håll vilket resulterade i att jag blev lite sen men åtminstone kom jag ur bussen helskinnad. (Lovar att vara rädd om skinnet mor, rump-cancer är inget att skoja om.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0