Bussbarn


Jag sprang inte hem idag. Jag tog bussen. Funderar därför på att ta en runda nu, innan solen börjar steka ordentligt, men distraheras lite av världens godaste frukost som jag inte kan lägga ifrån mig. En drickyoughurt som smakar Piña Colada. Har snart druckit en liter!

Igår tog jag också en tur med bussen. Jag väntade på att rätt hållplats skulle komma så jag kunde hoppa av. Den kom inte. Eller den gjorde väl det men jag missade den tydligen. Så istället för att åka buss en kvart tog jag ett extra varv på lite över en timme. Jag var ute i så sjukt god tid att jag inte ens kom försent... Ibland så!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp. Mitt barn är vilse i vida världen!

2013-07-02 @ 12:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0