Bruna ben och röd rumpa


Dagens lunch alltså. Lasange till förrätt och en jävla stek till det. Vem äter kött med kött?! Ska erkänna att jag gillar det, det kunde ju varit mycket värre, de kunde varit vegetarianer. Det fortsätter att vara oförskämt varm och jag börjar tro att det är såhär det är i Spanien i Juli.

Istället för att ta min boll och gå till fotbollsplan tar jag nog min handduk och lägger mig på altanen. Jobbar stenhårt på brännan nu och visst syns det. På gott och ont... Benen är fint bruna men linjerna på rumpan går i en något rödare ton...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var försiktig med det röda. Det är Brännskador och kan ge rump-cancer. Smörj kanterna extra noga med hög faktor så du inte bränner dig röd.
Hör du det? Ungen min!

2013-07-09 @ 00:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0