Med tuttarna upptryckta under hakan mar man bra!

 
Inget inlägg pa hela veckan. Det är resultatet av en vecka med stressiga dagar och galet mycket att göra. Den underbara fredagen är dock alltid lugn (tack vare att alla tar helg 10 timmar innan mig). Men jag lever och mar bra, nu vet ni det. Fick ännu en flaska bubbel som tack för min insats denna vecka. Herr Chef som jag bor hos gnäller lite över företagets pengar som kastas bort pa oss oviktiga receptionister men när jag paminnde honom om vad hans senaste 2 timmars möte med upppassning och catering hade kostat var min 200 kronors Prosecco inte sa farlig ända.
 
Om dryga 3 timmar ska jag försöka ta helg jag med genom att smita lite tidigare och sen bör det av ner pa stan för att införskaffa det dyraste plagg jag nagonsin köpt för egna pengar. En dirndl. Meaning: en traditionell tysk folkdräktsliknande klänning som bärs bl.a. pa Oktoberfest (världens största ölfest). Nästa helg är det nämligen jag som tar taget ner till München och jodlar ikapp med fulla tyskar. Det fina med dessa klänningar är att det är meningen att tuttatrna ska vara sa upptryckta under hakan och korsetten sa hart atsnörad att man inte kan andas. Vem vill inte spendera 24 timmar i ett sant fint plagg? Har hört att det finns speciella dirndl-bh's, kanske borde leta efter en san?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin Hoppas du får trevligt. Din dirndl kan du ju använda ofta. Jul, midsommar. Födelsedagar mm mm

2012-09-29 @ 00:37:38
Postat av: Mojje

så sexig!!!

2013-01-31 @ 17:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0