3... 2... 1... WEEKEND!

 
Fredag eftermiddag. Alla viktiga tyska gubbar är pa viktigt möte i Köln. Alla sekreterare tar helg extra tidigt eftersom att de viktiga gubbarna inte är här. Kvar sitter jag, ensam i receptionen och knaprar pa ett äpple. När man inte far lämna telefonen och telefonen inte ringer kan det blir rätt sa trakigt ibland. Men a andra sidan sitter jag ju vid en dator med internett sa jag ska inte klaga... Nu ringde det tillochmed... och igen... och nu kom en hög med paket...
 
Ibland händer det alltsa visst saker. Jag har tagit mig i kragen och betalat in avgiften till Högskoleprovet ocksa sa nu har jag nagot riktigt roligt att se fram emot när jag kommer hem (not). Hur som helst är det fredag och nedräkningen till helg började imorse när klockan ringde. Ikväll blir det utgang med Aupairerna och imorgon ska jag pa the second date. Det blir promenad i parken och mata änderna med brödsmulor iförd langklänning och stahatt (inte brödsmulorna alltsa utan jag). Skämt a sido, promenad i parken är faktiskt planen... Vi far väl se hur det gar. To be continued...
 
 
Ytterst koncentrerad
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0