Time to be a mom

 
Ledig mandag = mamma/barnvakt/städerska. Otroligt hur sa sma barn kan stöka ner sa mycket. Vill inte kasta sten i glashus här, jag var säkert mästare pa nedstökning som barn. Tre sma barn skulle matas, tvättas och kläs pa innan de packas ner i vagnar och tas till dagis imorse. Väl framme ska alla tre kläs av igen och lämnas till nagon slags vuxen. Självklart vill alla tre till olika ställen men vill inte stanna där själv vilket resulterar i ett par vändor upp och ner för att nogrannt inspektera alla rum och vad och vilka som finns där. När vi väl har bestämmt oss är tiden nästan ute och det är dags för samling. Way to go kids!
 
Nu väntar en köttig lunch innan de sma monstrena ska hämtas igen och iväg pa eftermiddagsaktiviteter. Förhoppningsvis är de sa trötta ikväll att de faller i säng innan jag tvingas göra det. No time to waist, time to be a mom!
 
 

Kommentarer
Postat av: mam

joo joo
jag känner en som kunde stöka till det, jag. Och en som kunde städa också för den delen :))
Ligga i mammas säng och komma med uppmuntrande tillrop när jag öste ut ditt rum. Sedan minns jag att du tyckte det var sååååå tröttsamt att städa.

Svar: Hahaha, jaa det gjorde jag mycket bra när mormor ringde. Minne för livet <3
Louise Olsson

2012-10-01 @ 17:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0