Back in Germany.

 
Tillbaka i Tyskland och börjar direkt med en tolvtimmars arbetsdag. Hade det inte varit för min obetalda treveckors semester hade jag nästan kännt mig rik. Klockan har nu passerat 7 vilket betyder att minuterna räknas ner tills jag far ga hem. Imorgon är jag ledig och ska fira Halloween, eller halloven som farmor säger. Geniknölarna fick jobba hart för att komma pa att jag skulle kla ut mig till Miss Sweden. Naväl, jag ska iallafall zombiefiera mig pa nagot sätt och vara en död, zombie-beauty queen. Lite mindre töntigt da kanske.
 
 
Hon med fransskorna hade en mycket liten, mycket söt bebis i knät som inte grät en enda gang. Bra bebis.

Kommentarer
Postat av: mojje

haha -Bra bebis :)

2012-11-21 @ 12:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0