What to do?


Jag tillät mig själv att sova ut idag, vilket i och för sig inte hör till det ovanliga. Nu ligger jag här och funderar på vad jag ska göra idag. Det ända jag vet att jag ska göra är att någon gång under dagen träna, laga mat och tvätta håret, men vad mer? Skulle vilja ta en riktigt lång långpromenad runt hela Göteborg men det är ju tråkigt själv och min stackars promenadvän har två tentor idag. Så vad ska jag hitta på egentligen? Rummet är inte stökigt, hallen behöver inte dammsugas och jag har ingen smutsig tvätt. Dagens I-landsproblem.

Jag blir lite pirrig när jag tänker på att jag bara har tre veckor kvar i Göteborg. Inte ens det, imorgon åker jag hem för att fira mammas födelsedag och när jag kommer tillbaka är det bara två veckor kvar i Götet. Galet att ännu ett år passerat, nu känner jag mig gammal.


Kommentarer
Postat av: josefine ♔

va härlig header! :D

2012-07-24 @ 01:47:10
URL: http://jjjoosefinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0