Filosofi är en lyx


Det positiva med min boendesituation är att ingen av damerna är hemma så ofta och jag har då lägenheten för mig själv. Då känns det nästan som att jag bor själv i en stor sekelskifteslägenhet mitt i Göteborg. Inte fy skam. Morgnarna är nästan min favoritstund på dagen, kanske på grund av min supergoda frukost, men kanske för att jag då sitter i köket och tittar ut över bland annat Lisebergs attraktioner och tänker på allt kul som ska hända under dagen. Det måste vara en otrolig lyx att se fram emot allt man gör, tillochmed tentorna. Men som någon känd gubbe sa: filosofi är en lyx.


Kommentarer
Postat av: mum

Vaaaa??? Inga kommentarer på världens bästa blogg?? Ska det vara så?

(eller ska det vara så att mamman inte ska läsa bloggen?)

2012-05-09 @ 18:23:57
Postat av: Louise Olsson

Haha, klart du ska läsa den mor! <3

2012-05-10 @ 11:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0