En produktiv dag


Igår var just en sådan dag när solen sken och spred värme från tidig morgon till sen kväll. Det var också en sådan dag mitt ena jag lyckades övertala mitt andra att träning, plugg och städning är mycket oviktiga saker. Från halv 12 (att sova ut var tydligen viktigt) till halv 8 på kvällen låg jag på en filt på en gräsplätt och svettades i solen. Det resulterade i röda knän och ett par väldigt skarpa och lika fula linjer som absolut inte kommer matcha bikinin. Även bloggen, twitter och instagram blev lidande av min heldag i solen. Upptagen brud!

Idag var jag däremot produktiv må ni tro. Först gick jag i skolan och hade föreläsning om rättsfilosofi där jag skrev 4 A4 fulla med anteckningar. Att jag inte förstår de flesta ord är en annan sak. Efter det kom jag hem och städade sov- och badrum varpå jag lyckades tvinga iväg mig själv till gymmet. Nu har jag lyckats äta mat också men duschen får vänta. Det är ju så jobbigt att klä av sig och så blir man ju så blöt. Jag ska snart göra slag i saken. Snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0