Koffeincellerna delar sig snabbt.

 
Kan det verkligen stämma att efter en enda liten kopp börjar beroendet krypa fram? Jag har avskytt smaken av kaffe i alla mina 21 ar i livet men nu sitter jag här och längtar efter en Capuccino. Kanske för att det var sa roligt att titta när mjölken blev aldeless fluffig och mjuk eller sa har jag faktiskt fatt en liten cell i kroppen som ropar efter koffein. I vilket fall behöver jag lite energi efter nattens födelsedagsfirande och dagens 9 timmar pa jobbet. Det vankas nämligen utgang ikväll ocksa (och pa lördag men det problemet tar vi när det kommer).
 
Idag har jag gjort mig själv lite fattigare genom att boka flygbiljetter hem till Sverige. I Oktober planerar jag att spendera tva veckor i Katrineholm och ett par dagar i Göteborg (nagon i Gbg som vill härbärga mig förresten?). Jag kan eventuellt tänka mig att byta ut en av veckorna i Katrineholm mot en vecka i Thailand eller pa Kanarieöarna om intresse finns.
 
Dumt nog gick jag med pa att bära klackar ikväll ihop med resten av tjejerna. Vi far se om jag lever imorgon.

Kommentarer
Postat av: Tovan

Lollan!! Kom till götet!!!:):):)

2012-09-02 @ 08:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0