Vadå, stod inte tiden stilla när jag var borta?


Här åker man bort ett ynka litet år för att leva storstadsliv och upptäcka världen. Och vad händer, jo varenda liten person där hemma går och flyttar, får barn, växer upp till nästan vuxen eller något annat jag inte trodde kunde hända. Vadå stod inte tiden still när jag var borta? Inte kan jag komma hem till samma vardag som innan inte. Detta hade jag ju inte räknat med...

Jag är ju inte hemma så länge ändå innan jag också flyttar och skapar en ny vardag så det får väl gå. Tur är väl det fresten att allt inte är lika dant som det var, det vore ju för sorgligt. Men att du skulle gå och kläcka ur dig en unge Bill, det var den största chocken. Den kommer nog snart så jag önskar er båda enormt mycket kärlek och lycka i livet. PUSS!



Efter ett år ser de ut såhär, de röda små skrikade sakerna de drar ur dig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men älskade Bull :) Tack för att du finns :) Jag saknar dig något enormt <3 Min Bebis får bli Måns så är vi bill och bull :) haha! Längtar tills vi ses! Även om du skapar dig ett liv långtborta från mig måste jag få en liten plats i ditt hjärta för de har du i mitt :D <3

2011-05-01 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0