Jobb på ICA och en etta i Katrineholm


Med risk att verka barnslig för de som vet vad detta handlar om, tänker jag nu skriva det ändå. Det finns vissa tillfällen i livet då man tydligt märker vilka som är dina riktiga vänner. Vilka som finns där och ställer upp för dig även när du är långt bort. Vilka som skyddar dig även när du inte vet om det. Jag kan inte direkt säga att jag är överraskad, utan njuter snarare ännu mer av att vara precis där jag är just nu. Så långt bort som möjligt från ett jobb på ICA och en etta i Katrineholm. Hm... jag skojade verkligen inte när jag sa att tiden inte stod stilla när jag var borta. Men att detta började innan jag lämnade landet visste jag om, innerst inne, långt där nere... och jag kunde inte vara mer tacksam.



BITE ME

Kommentarer
Postat av: FredonEarth@soclog

Du ser. Jag sa ju det ;)

2011-05-07 @ 11:39:41
URL: http://FredonEarth.soclog.se
Postat av: Louise Olsson

svarade du precis på min kommentar? här i min blogg? i ett inlägg om nått annat? tokigt

2011-05-08 @ 19:17:46
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0