Att bringa nått baj - tysk grammatik


Kunde inte vara lyckligare denna sekund. Ja, förutom att jag är väldigt väldigt kissnödig (MEN GÅ DÅ, hör jag min mamma säga i huvudet). Jaja, jag ska var bara tvungen att skriva detta först. Mammsen du är världens bästa att ha! Nu ska jag sova och vakna upp imorgon pigg och glad till en nyttig frukost för nu är det bara 7 dagar tills jag flyger till KANARIEÖARNA. 7 mal schlafen, som min lilla unge skulle säga. Hon har föresten upptäckt att man kan spela "balloons" på min dator och springer nu in stup i kvarten och frågar om hon får göra sönder ballonger. Känner att jag bringar väldigt läroriga saker baj. (Beibringen - trennbares verb) Den du!

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju en gullig unge... enie Unge gegullig gebleiben!

ich liebe dich.

2011-05-03 @ 17:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0