Sveriges nationaldag


6 juni, Sveriges nationaldag, Svenska flaggans dag och allt annat vad den heter. En glad sådann önskar jag er iallafall. Jag har högtidligt lyssnat på nationalsången med handen på hjärtat och mina små monster diggade den så mycket att jag spelade den 3 gånger. Här ska firas! Glass och jordgubbar hade ju inte varit helt fel idag heller men det kom jag att tänka på först nu så jag kankse spar det till midsommar. Eller så springer jag ut och köper några... Måste snart väcka mina monster så att de inte sover hela dagen och vill vara uppe hela natten. För det vill varken lilla mamma eller jag.

De är klädda i blågult dagen till ära, precis som jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0