Roadtrip!


Monsterna sover, tvättkorgen är tom och disken är ren. Vad ska jag gööööööra? Tråkiga väder som inte är fint. Andra dagen i rad nu som jag degar framför datorn istället för att vara ute i solen och njuta. Vad gjorde jag hela vintern? Jag har helt hlömt bort hur man roar sig innomhus efter så många underbara sommardagar. Får hoppas att de kommer tillbaka snart.

Nåja, jag glädjs iallafall åt mina kära päron som ska sätta sig i bilen och komma ner till mig om bara två veckor. Hela helgen ska jag visa dem mitt underbara Frankfurt och sen ska vi ha roadtrip! Det blir Tyskland-Danmark-Sverige, riktigt bra rutt. Vi stannar till i Växjö för att hälsa på bror och sedan bär det av igen för några dagar i Katrineholm.



Min tatuering. Speciellt älskad av mor min!

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Jätte fin blogg du har:-)



Kolla gärna in på Gniztra.com



Finns allt från fake piercings till smink.



Puzz

2011-06-12 @ 23:45:58
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0