Mina älskade små monster


Vem bestämde att det skulle få regna nästan hela sommaren? Var var jag när den omröstningen gjordes eller fick vi vanliga dödliga helt enkelt inte vara med och bestämma det? Nåja, jag sitter här och mår som man ska när det är söndag. Om två veckor är hela min lilla familj på semster och jag har bara någon dag på mig att åka hem. Jag börjar sakta förstå att det snart är över och jag dör lite i hjärtat när jag tänker på att jag ska åka ifrån mina små barn. Mina barn.

Jag har så mycket att se fram emot att jag inte vet vad jag ska börja med. Några veckor i lugn och ro med familjen, flytten till Göteborg och universitetsstarten. Här ska samlas vuxenpoäng. Men det är inte lätt att hålla tillbaka tårarna när min 4, snart 5åring ser mig i ögonen och säger att hon vill vara hos mig och ber mig att inte åka hem. Min älskade lilla monsterunge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0