Go Germany!


Ju närmare målet man kommer, desto mer längtar man dit. För 11 månader och två veckor sedan landade jag i Tyskland med mina 100 resväskor och stapplade tidigt på morgonen ut i ankomsthallen för att leta efter en man jag aldrig träffat förut. Det fanns några stycken (haha), men bara en som var berädd att ta med mig och alla mina väskor till sin familj i Frankfurt där jag skulle få bo ett år. Jaja, gud vad jag tjatar om detta nu då men saken är att jag har nu bara 12 dagar kvar här och JAG LÄNGTAR HEM!



Kommer sakna storleken och priserna på öl. Go Tyskland!


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Din "familj" kommer få ett stort tomrum lämnat efter sig, det kommer bli svårt att toppa din kvalitet på service och divine awesomeness.

2011-08-01 @ 13:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0