What you can't see...


Sjukt omotiverad... Önskar att någon kunde teleportera mig till gymmet och klä på mig träningskläder. Då kanske jag skulle börja röra mig lite på löpbandet. Hjärnan bråkar med sig själv och försöker komma på båda för- och nackdelar med att gå dit, men det står helt still. Kanske ska äta en kiwi, synd att vi inte har någon.

Hade avstämning idag med min arbetsgivare för uppdraget jag precis kom på att jag inte ens berättat om. En annan del av företaget där jag jobbade i somras, Innovationsbyron, kontaktade mig och berättade att de skulle till Frankfurt och ställa ut på en mässa i mitten av Februari. De ville ha min hjälp att kontakta kunder och göra research här i Tyskland innan de kom ner. Coolt. Det har iallafall gått jättebra och det var en stor utmaning för min tyska. Jag kan stolt meddela att ord som tillverkare, grossist, återförsäljare, plast, ljusstump och utställare nu finns i mitt tyska ordförråd. Den du!



 
Jag har ett enhörningshorn på huvudet men det syns inte...


Kommentarer
Postat av: ele

Jag håller med dig sååååå mycket! OM jag stod på löpbandet nu - nej, rättelse, på GÅ-banet nu, så skulle jag möjligtvis kunna tänka mig att gå ett par steg - kanske.

2011-01-23 @ 17:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0