Svenska elefanter i hungersnöd


Jaha, nu såg jag precis att de få kommentarer som jag får inte ploppar upp så jag vet om att jag får dem. Nu fick jag läsa här att mamma skrev nått jättekul för jättelänge sedan. Det var ju kul då. Jaja... Idag harjag rullat köttbullar, det kändes svenskt. Jag har också fasat över tyskarnas ovetande över Sverige då jag hörde en sång där det iochförsig sjung om hur vackert och bra Sverige är men också om dess 40gradiga värme, palmer, elefanter och hungersnöd (wtf?). Sverige ligger norrut hörrni och SÅ längt bort är det faktiskt inte.

Igårkväll gick mina sista pengar på 8 tallrikar sushi och en Sex on the beach men det var helt värt enligt mig. Snart kommer det ju nya och pengar är väl inget att spara på? Lite imponerad är jag att jag lyckades komma upp i 8 tallrikar eftersom att jag inte äter sushi, men jag är ju jag.



Kommentarer
Postat av: ele

Är du säker på att det är Sverige dom sjunger om ?

Sverige, Sweden, Schweden, Suede?

2011-02-09 @ 22:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0