Bäbismonster


Föräldrar på semester, barn sjukt och hemma från dagis och mormor försvunnen lämnar gaaanska mycket jobb. Det blir nog inte mycket ledig tid idag. Lilla moster leker med ungen som är sjuk och bebisarna roar sig med att dregla på mig och skrika lite extra mycket hela tiden. Just nu sover en så jag har bara en att brottas med samtidiggt som jag försöker göra något kul av den här dagen. Lite youtube vore ju inte fel.

Igårkväll satt jag lugnt och skönt i mina mjukisar när mostern (som för övrigt är 22) kommer in och frågar om jag är klar att åka. Jag förstår ingenting där jag sitter osminkad men en bulle på huvudet och datorn i knät. Sen kom jag ihåg att vi hade planer för kvällen. Vi skulle iväg till hennes polare och spela spel. På mindre än 5 minuter hade jag snyggat till mig och stod redo att åka, haha. En supertrevlig kväll med tabu, kort, tysk rappakalja och vitt vin tackar jag för.

Just nu sitter ett bäbismonster och roar sig framför min tv, och då menar jag inte att han tittar. Han byter kanal och höjer och sänker volymen. Sjukt kul. Nu låter han iallafall bli datorn. Gymmet låter väldigt avlägset idag men vi får väl se, kankse ikväll. Nu är det dags att leka tittut.

Puss och Kram, Louise



Tittut...

Kommentarer
Postat av: LISOU

fin blogg :)

2010-09-27 @ 17:08:29
URL: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0