Popcorn och dåligt internett


Knack knack på dörren. Lilla mamma kommer in med en skål popcorn, azum! Den är tyvärr redan slut eftersom att det tog mig ungefär en timme att få upp den meningen. Jäkla skit internett rent ut sagt, krånglar som fan när det får för sig att göra det. Har trixat och pillat och ligger nu på hallgolvet brevid rautern och bloggar. Nu fungerar det iallfall, hoppas det tänker fortsätta med det. Min stackars samtalskompis blev helt lämnad mitt i en mening och nu är han inte kvar, haha. Tur att han är datornörd så att han förstår mig.

Potatissoppan står och kokar på spisen och bebisarna sover. (Potatissoppan ja, och nej jag åkte inte till Katthult i Småland på 30(?)-talet. Men man kan ju tro det, jag menar potatissoppa?) Jag har nästan bestämt mig för att gå ut och träffa tjejerna en stund ikväll, kan ju vila ut senare. Jobbar inte alls mycket imorgon och sen är det ju helg. Ska bara orka med gymmet, men det fixar jag nog.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: ele

Potatisoppa??? Det skulle jag ju bara våga att föreslå som mat för bara en månad sedan! Då hade jag väl fått karotten över huvet....på tal om katthult...

Men nu går det tydligen bra????

2010-09-16 @ 20:14:23
Postat av: Louise Olsson

HAHAHA! Åh mamma jag saknar dig sååå.. Ja du skulle bara våga föreslå potatissoppa jag äter allt jag får här, SVÄLTER JU! När jag kommer hem vill jag ha kött! och stora portioner.

2010-09-17 @ 09:35:10
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0