Nedbruten


Sköööööööööööööönt. Känner mig helt nedbruten i musklerna. Kom hem från gymmet och tog mig en skål potatissoppa och en banan, haha. Det blev två chokladbitar på det också, nedrans chokladask som står där och frestar. Nåväl, det var en present så det är ju oartigt att inte äta, har jag inte rätt! Ska snart lägga mig i ett skönt varmt bad och göra hela mig riktigt fin innan jag drar iväg för kvällen.

Pratade med en gammal vän jag inte hört av på länge idag, det var himla kul faktiskt och jag önskar vi kunde träffas. Var sak har väl sin tid antar jag, åker ju hem i Oktober... Nu väntar baaaaaadet.

Puss och Kram, Louise



Det var sommarväder här idag. Vilket underbart land...

Kommentarer
Postat av: linnsa

ful du är

2010-09-20 @ 09:58:50
Postat av: Louise Olsson

Tack :)

2010-09-20 @ 13:02:46
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0