My brilliant life


Solen skiner, äter ett äpple och ska snart ta cykeln till gymmet. Känner att jag börar komma ur mina koma nu och vänja mig. Hade en UNDERBAR helg med en totalgalen fredagkväll och en superkul lördagkväll. Hela söndagen spenderades med au pairerna. Vårt nyaste tillskott är... wait for it... en au pair kille. Hur coolt är inte det! Riktigt skön kille och jag tycker om dem alla så mycket. Synd att de inte kan förstå vad jag skrvier, haha.

Dålig uppdatering också men de ska snart ändras. Nu väntar löpbandet och maskinerna. Måste prova på något pass snart också, inte gjort det ännu! Gillar mina kläder så mycket idag bara att jag inte vill ta av de, haha. Kanske kan ha samma imorgon när bebisarna fyller år! Får bli träningskläder nu ändå, och såklart ipoden i örat. (Eller snarare hörlurarna i örat och fejk ipoden/mp3n fastnypt på tröjan, haha.)

Puss och Kram, Louise



the music's still playing in my ears

Kommentarer
Postat av: ele

Heter å-pären Pär? :D

2010-09-13 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0