FREDAAAAG


Vaknade upp idag pigg och glad trots gårdagens utekväll. Nåja, var ju faktikst hemma till 12, det var ju vardag. Idag däremot blir det andra bullar, middag och myskväll hemma hos K tilsammans med alla andra au pairer. Vi är ett riktigt stort gäng nu, fick tillskott på två igår, en från Canada och en från Frankrike. Imorgon däremot smäller det, då ska jag på möhippa i Frankfukrt, ujuj.

Är näst intill ledig idag eftersom att alla barnen är på sjukhuset för att kolla allt jag vet inte vad. Så det blir frukost nu och sen får jag verkligen ta och pallra mig iväg till gymmet! Ska unna mig ett lyxigt skummbad efter det om jag tränar fint!

Puss och Kram, Louise

Kommentarer
Postat av: frida

härligt att höra att du verkar ha det bra och lever livet hjärtat <3 det gillar vi!

2010-09-17 @ 10:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0