Facebookstalking och solsken


Solen skiner in genom fönstret, bebisarna sover och lilla mamma är och handlar lite god frukost. Kankse borde börja med frimärkssamling eller något så jag har någonting att göra på de här stunderna man inte har nått att göra men ändå inte hinner göra något. Välformulerat, som alltid. Nej jag sitter här vid min lilla fina dator istället och fördrvier tiden genom att läsa hela sveriges bloggregister och facebookstalka mina vänner.

Facebookstalking, det är faktiskt ett nytt utryck för mig. Hade aldrig hört det innan en av au pair tjejerna sa det här om dagen. Haha, en stalker på facebook, kul. Jag ängnar mig nog mer åt kylskåpsstalking (?) här borta. Har stenkoll på alla yogurtar och mjölkpaket som går in och ut yr kylen, får aldrig vara tomt på det då gråter barnen. Inte bra.

Idag kommer städerskan så det blir väl att slänga på sig shortsen och ta en promenad i parken med bebisarna sen. Efter lunch skulle jag tro, eller runt då. Nu väntar jag och min kurrande mage med spänning på vad som kommer in genom dörren, förhoppningsvis snart, i form av frukost. Nu blir det till att facebookstalka vidare, watch out!

Puss och Kram, Louise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0