Facebooks riksdagsval



Såhär ser ställningen ut just nu i riksdagsvalet på Facebook. SD ligger trea och är inte långt ifrån andra plats. Oavsett er åsikt vill jag uppmana alla med åldern inne att gå och rösta. Vill ni vara med och bestämma landets framtid så har ni chansen nu! Gör ni inte er röst hör tycker jag heller inte att ni kan klaga senare.

Själv röstar jag blått men mitt parti ligger inte i topp 3, mer än så säger jag inte. Däremot tror jag att SD "själ" många röster från Moderaterna eller andra blåa partier vilket jag tycker är synd. Vad är eran åsikt om Sverigedemokraterna och deras åsiker? Ni ska väl rösta i valet?

Puss och Kram, Louise

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej! Vad roligt. Jobbar du som au pair i Tyskland? Kram

2010-09-10 @ 20:31:53
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Jag önska att jag förstod något om politik.. Men jag röstar iaf på miljöpartiet haha =)

2010-09-10 @ 22:21:32
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0