Dance baby, dance


Disken är iplockad, tvättmaskinen tömd och kläderna vikta. Har tillochmed hunnit få i mig frukost och bäbisarna har inte vaknat än. Nu börjar det därmot bli ont om sysslor och jag känner mig lite uttåkad. Nördar facebook som om det var min ända koppling till världen (är det inte det?). Nejdå så illa är det inte, jag lyssnar på bra musik och funderar på kvällen. Ska bli superkul!

Solen skiner in snällt genom fönstret och det ser ut som en fin dag idag. Kanske blir en promenad i solen till eftermiddagen. På lördag väntar släkt/födelsedagsmiddag för mammas kusins mamma. Alltså typ min... morfars svägerska. Nåväl, trevligt ska det bli iallafall. Ikväll kommer Bästa hem. Saknar dig så sjukt jävla mycket gumman!

Puss och Kram, Louise



Dance

Kommentarer
Postat av: ele

Glöm inte köpa fin blomma eller nåt!

E de Lucie som fyller?

2010-09-10 @ 17:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0