all over the place


Puh, har precis kommit hem från lekparken. Det är sand överallt. På kläderna, på bebisarna, i skorna, i bebisarna... Haha, jag skojar inte, de äter sand. Efter skolan mötte jag upp lilla mamma, lilla mormor och små monsterna för att köpa en bilbarnstol. En fin grön blev det. Vi åt lunch, shoppade lite mer och hade det mysigt. Sedan åkte vi och hämtade upp ungen från dagis och begav sig till parken för att leka. Det blev lite smutsigt och mycket sandigt. Ungen passade även på att bada sina sprillans nya UGGs i en pöl/damm. Lilla mamma blev glad.

Nu sitter jag här, ganska utmattad med smått illaluktande fötter. Har en läxbok som ligger på köksbordet och väntar full med nominativ, ackusativ och dativ. Jag kanska ska råka tappa boken i bebisarnas rum, då är den nämligen inte varken hel eller torr länge... Å andra sidan har jag ju köpt den själv så det är nog inte så smart. Nu väntar läxor, mat och sängen, i den ordningen. Kankse slänger in ett avsnitt peter pan någonstans.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0