IT mannen i mitt liv


Jodå, det går att titta på film men någon som bor i Sverige fast att man sitter ändå långa vägen bort i Tyskland. Iallafall om den personen är en galen elektronik/datornörd som kan sånt och pillar med sladdar hela dagarna som hobby. Med andra ord kan jag titta på film med min bästis i Sverige. Han har filmen på sin dator som är kopplad till tvn. Han tittar på sin tv och jag tittar på min dator med hörlurar samtidigt som vi skypar med ljud. Då ser båda samma film samtidigt utan att ljuden stör och vi kan prata med varandra. Ja, det tycker iallafall jag är att titta på film tillsammans!

Ungen fick helt plötsligt hög feber och fick ligga på soffan och titta på film. Vilket betyder att jag, eftersom jag är en så exemplarisk au pair, erbjöd mig att gå ut med bebisarna på en promenad. Så det ska jag alltså göra nu. Bra för mig också men lite luft. Parken är alltid trevlig. Mössa på!

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmmm...kanske bra kontakt även för mamman som oroar sig för hur kontakterna ska kopplas in i tvn i nya lägenheten???

2010-10-23 @ 15:13:58
Postat av: Louise Olsson

kankse det kankse ;)

2010-10-23 @ 16:13:18
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0