Skäms! Fy så du pratar!


Ni vet hur man när man är arg på någon använder personens fullständiga namn för att det ger mer effekt? Jag har klurat lite på hur jag skulle göra det nu eftersom att jag valt att inte nämna några namn i min blogg. Det finns fler än en person som jag verkligen skulle vilja använda hela namnet på just nu men det ska jag inte. Detta inlägg är tillägnat min Bästa.

Så kära älskade underbara fina sega tröga cp Bästa, när hade du egentligen tänkt att logga in på någon slags community och ha lite kontakt med mig? Jag har ju minst 100 saker att berätta och det veeeeeet du juuuuuuu. Skäms på dig! (GAAAH, SKÄMS. FY SÅ DU PRATAR. VADFÖRSLAG?) Nu ska jag äta kvällsmacka och mysa med lilla mamma. Kärlek.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0