Kakor och fruset vin


Kära lilla ungen kom hem med en kompis, inte det ultimata. Men å andra sidan har kompisen sin mamma med sig vilket betyder fika och ungarna leker så bra med varandra och utan mig. När jag tänker efter är det rätt bra ändå.  Har lyssnat tre avsnitt av radio Egoina nu, radioprojektet som görs av bloggaren Egoina. Hon är rolig och har verkligen fötterna på jorden trots att hon van årets blog på blog awards. Nu gör hon tydligen lite radio också, precis i min smak. Äntligen en skön figur som inte pratar om mode och annan skit som man verkligen inte bryr sig om, tex hur mycket hennes senaste skor kostade. Hon är humor.

Oj, vad mycket det blev om henne då, jaja får gå. Men nu måste jag ju skriva minst lika mycket om hur man byter en blöja eller något annat au pair relaterat. Sitter redan och tittar på ryanairs hemsida efter nya flygbiljetter. Däremot de som kommer hit och inte de som går hem (eller ja, det är väl flygen och inte biljetterna som går). Jag vill att du kommer NU!

Skönaste mamma sprang precis och la en vinflaska i frysen. Såg ut som om hon gömde sitt barn från en mördare. Ja tycker man om vin så...

Puss och Kram, Louise



Fotograf: Hanna Maxstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0