Tomorrow


Nu sitter jag framför skype med Bästa på skärmen och fjärilar i magen. Päronen ska snart ut på restaurang och jag ska passa sovande barn med... Prinsen. Han kommer och hjälper mig passa de sovande barnen så jag slipper passa alla sovande barn. (Sa jag att barnen är sovande?) Det pirrar iallafall i magen lite grand och jag har tittat mig i spegeln lite för många gånger. Känslan är mig främmande med tanke på ett 4 år långt förhållande men just nu känns det som det var igår jag var 15 år. Dessutom lovade han att ta med chips, kanske därför jag är glad?!

Har dessutom packat klart, (tror jag) kom precis på att jag kankse ska ha med tandborsta, laddare och trosor? Att det kan behövas? Hade tidigare trott (tydligen?) att det räckte med ett par klackar och festkläder till lördagen. Jaja. JUSTE, jag måste typ be om ursäkt till alla gudar och offra lite lamm och så. För tydligen har jag gjort något grymt hemskt. Måste jag ha gjort för att förtjäna detta... Bästa har nämligen blivit sjuk. Inte förkyld heller utan AS sjuk och är nästan död. Döda människor är det värsta jag vet. All kärlek, kraft och energi till dig så du blir frisk. Imorgon, jag säger bara imorgon.

Puss och Kram, Louise





Ingenting är dåligt med dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0